HAKKIMIZDA

ODULLER

EVENTEX AWARDS 2013

Playmaker olarak tam 110 tonluk yapay kar operasyonuyla gerçekleştirdiğimiz Burn İstanbul Rail Jam, Eventex Awards tarafından “Dünyada Yılın En İyi 2. Spor Etkinliği” seçildi. Bu gururu, başta birlikte hayata geçirdiğimiz her projede daha da keyifle çalıştığımız burn markası olmak üzere, etkinliğin gerçekleşmesine katkı sağlayan tüm iş ortaklarımızla paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.

Geçtiğimiz yıl Santral İstanbul’un ev sahipliği yaptığı Burn İstanbul Rail Jam, şehir hayatının orta yerinde düzenlenen bir snowboard etkinliği olarak alanında bir ilkti. Daha önce Tokyo ve New York gibi metropollerde beğeniyle izlenen Rail Jam’i Türkiye’ye getirirken aklımızda tek bir hedef vardı: İlklerin yanına enleri eklemek. Bu amaçla dünyanın en iyi freestyle snowboard sporcularına, dünyanın en büyük rampasını kurduk ve ortaya Türkiye’de bugüne kadar Universiade’dan sonra en çok konuşulan kış sporu etkinliği çıktı. 12.000 izleyici ile Rail Jam etkinliğinin dünya rekoru kırıldı.

Sporcular, 110 ton kar ile kurulan 15 metre yüksekliğindeki dev rampada performanslarını sergilerken maNga, Birol Giray, Ayşe Hatun Önal ve Cartel ise etkinlik boyunca şovu tamamlayan unsurlar oldular.

Tanıtım faaliyetleri, etkinlikten altı hafta önce start aldı. Migros işbirliği ile İstanbul, Ankara ve İzmir’deki AVM’lerde düzenlenen Burn Rail Jam Turkey Tour, etkinlik yüzü Pascal Nouma’nın da katılımıyla geniş kitlelerle buluştu. Yan etkinliklerle süslenen road show boyunca Migros’tan burn satın alan şanslı 300 kişi ise Burn Istanbul Rail Jam’i Migros VIP Lounge’da Pascal Nouma ile izleme imkanı yakaladı.

Etkinliğin çizgi altı iletişiminde 5 üst geçit, 75 billboard, 999 raket, 5.000 poster ve 100.000 leaflet kullanıldı. Çizgi üstünde ise 1.475 TV spotu, 136 radyo spotu, Kral Pop TV’de 2 saat canlı yayın, NTV Spor canlı yayınında 12 dakika advertorial ve organizasyon sonrasında toplam 12.020 saniyelik NTV Spor program yayınları ile yüksek frekanslı bir görünürlük elde edildi. Tüm bunlara dijital ve PR çalışmaları da eklenince toplam 14.906.006 kişilik PR erişimi sağlandı.

  • playmaker_baskı
  • nike
  • borusan
  • mercedes
  • bmw
  • ford
  • isbankası
  • kayakfed
  • tyf
  • kocaeli
  • eti
  • maximum
  • opet
  • redbull
  • tfinanans
  • vestel
  • yıldız
  • castrol
  • thy
  • Powerade
  • Ülker Arena
  • avea
  • Mars
  • Ruffles
  • burn
  • Spor A.Ş
  • Avrasya